ISO 9001:2015 je globalno priznata norma za upravljanje kvalitetom. Primjenjuju je organizacije svih veličina i sektora za unaprjeđenje svoje kvalitete, te time ispunjenje očekivanja kupaca. Zahtjevi norme definiraju kako uspostaviti, implementirati, održavati i kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja kvalitetom (QMS).
Implementiranjem ISO 9001, Vaša organizacija provodi učinkovite procese i zaposleni su educirani za isporuku besprijekornih proizvoda ili usluga.
S više od milijun izdanih certifikata organizacijama u 189 zemalja, ISO 9001 je najčešće korišten standard upravljanja kvalitetom u svijetu. Unutar standarda ISO 9000, koji definira sedam načela upravljanja kvalitetom, uključujući snažnu usredotočenost na kupca i stalno poboljšanje, ISO 9001 je jedini standard za certificiranje (iako certifikacija nije obavezna).
Poslovne prednosti uključuju:
- Povjerenje kupaca: Standard osigurava da organizacije imaju detaljne procese kontrole kvalitete, što dovodi do povećanog povjerenja i zadovoljstva kupaca.
- Učinkovito rješavanje pritužbi: ISO 9001 nudi smjernice za učinkovito rješavanje pritužbi kupaca, pridonoseći pravodobnom i zadovoljavajućem rješavanju problema.
- Poboljšanje procesa: Standard pomaže u prepoznavanju i uklanjanju neučinkovitosti, smanjenju otpada, pojednostavljenju operacija i promicanju informiranog donošenja odluka, što rezultira uštedama troškova i boljim rezultatima.
- Stalna optimizacija: Redovite revizije i pregledi koje potiče ISO 9001 omogućuju organizacijama da kontinuirano poboljšavaju svoje sustave upravljanja kvalitetom, ostanu konkurentne i postignu dugoročni uspjeh.